• Wpisów:14
  • Średnio co: 16 dni
  • Ostatni wpis:23 dni temu
  • Licznik odwiedzin:872 / 240 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Jeśli naleśniory - to tylko cienkie, smażone bez tłuszczu i podawane z samym cukrem pudrem <3
  • awatar b-angel: i już wiem co jutro zrobię na śniadanie :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Mini chlebek do koszyczka, mini babeczka, mini zajączek z czekolady, mini baranek z masła, mini kiełbaska - tak by wszystko weszło, ale ceny jak na Batorym.
 

 
Jeszcze tak realistycznie i zarazem ohydnie zrobionego jedzenia, nie widziałam https://pl.pinterest.com/honiaradziwil/wtf/ O.o
 

 
Na śniadanie wielkanocne szykuję w tym roku - jajka zapiekane w połówkach awokado. Dla mnie bomba, ale trzeba lubić ten owoc/to warzywo.
 

 
Tak sobie myślę, czy jest różnica w nazewnictwie - babka i baba wielkanocna. Czy ta pierwsza to taka piaskowa, ze zwykłego ciasta, a ta druga jest tylko drożdżowa. Czy to bez różnicy? hmmm
 

 
Temperatura spada, a mi się teraz cały czas chce czegoś bardziej kalorycznego...np. kluseczek
 

 
Genialne połączenie smakowe to rukola, pieczony burak i słona feta <3
 

 
Słyszeliście o Gimbap, koreańskiej wersji sushi?
To coś podobnego - w sensie rolki z ryżu i dodatków, zawiniętych w glony, tylko że nic tu nie jest surowe...
 

 
Ja o tej porze roku korzystam głównie z warzyw korzeniowych, w końcu surówka z selera, marchwi czy pora nie jest taka zła.
 

 
No i mamy zimę, pełną gębą - pomidorów obecnie nie da się już jeść...
 

 
Dla mnie również ciekawsza alternatywna zamiana cukru na oowocową;D


Jak wrażenia ??
 

 
Moim ulubionym owocem są banany- jest to owoc, zdrowy owoc ale jednocześnie tuczący. Staram się go jeść regularnie ale jednocześnie nie przesadzać z ilością zjadam go w połączeniu z jogurtem naturalnym + otręby owsiane dla mnie to niebo w gębie.
 

 
Zdrową alternatywą żeby nie ciągnęło Nas do słodyczy jest jedzenie orzechów lub nasion słonecznika, prażone pestki dyni sama tą zasadą się kieruje staram się jeść to co lubię ale jednocześnie zwracać uwagę na kaloryczność i wybierać zdrowsze odpowiedniki.
 

 
W sezonie letnim najważniejsze jest picie w dużych ilościach czystej wody ,która nawodni nasz organizm, spowoduje że będziemy lepiej się czuć, zapobiegniemy też puchnięciu nóg. Warto też nadmienić że dzięki piciu czystej wody będziemy odczuwać mniejsze pragnienie.
  • awatar b-angel: a jeśli dodamy do wody cząstkę owocu np cytrynę, truskawkę, malinę czy jabłko to nie tylko wzbogacimy smak ale też nasz organizm potraktuję tę wodę jako posiłek i spali tę odrobinę kalorii zamiebiając w energię... :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›